Ciljevi i odluke

KAKO STEĆI I ZADRŽATI KLIJENTE

Poslovna komunikacija

Sigurno ste se nekad pitali kako komunicira moćna osoba ili kako bi bilo da možete da ostavite dobar utisak na...

DA LI JE VAŠA KOMUNIKACIJA BLAGOTVORNA ILI TOKSIČNA

BLAGOTVORNA ILI TOKSIČNA KOMUNIKACIJA

Šta god da pričamo, bilo o pojavama ili drugim ljudima, najviše govorimo o sebi,  jer naša komunikacija uvek predstavlja izlivanje...

KAKO DA UPAMTIŠ IME SVOG SAGOVORNIKA

KAKO DA UPAMTIŠ IME SVOG SAGOVORNIKA

Čoveku je njegovo ime najdraža reč na svetu. Dovoljno je da ovo znamo da bismo shvatili značaj pamćenja imena u...

Magazin Sensa - jun 2011.

Magazin Sensa: „Postanite magnet za novac“

U junskom broju prestižnog magazina za srećniji život SENSA, 2011. godine, izašli su moji saveti na temu: „Postanite magnet za...

Predavanje na temu: Napravi TU promenu – budi pobednik!

Predavanje na temu: Napravi TU promenu – budi pobednik!

4.06.2011. na XI Liderskom seminaru čuvene švedske firme „Oriflajm“ na Kopaoniku održala sam predavanje na temu Napravi TU promenu –...

Predavanje na temu: „Vrste i vrednosti ciljeva“

Predavanje na temu: „Vrste i vrednosti ciljeva“

Na FESTIVALU ZDRAVLJA, 15.04.2011. u Domu Vojske u Beogradu pričala sam sa prisutnima o vrstama i vrednosti njihovih ciljeva, kao...

Predavanje na temu „Motivacija i ciljevi“

Predavanje na temu „Motivacija i ciljevi“

11.01.1011. na poziv direktorke „ŠKOLE ZA DAME“ Aleksandre Stevanović – koja svojim izgledom i manirima apsolutno opravdava svoju titulu –...

Promocija knjige „Recite stop gojaznosti“

Promocija knjige „Recite stop gojaznosti“

21.12.2010. u Fitnes-studiju „Muskulus“, održana je promocija knjige RECITE STOP GOJAZNOSTI čije su autorke nutricionista Maja Astaloš i lajf-kouč Olivera...