KAKO STEĆI I ZADRŽATI KLIJENTE
10 ZLATNIH PRAVILA kvalitetnog odnosa sa klijentima Ukoliko radite sa ljudima, pažljivo pročitajte ova pravila... NAUČITE DA SLUŠATE Ključna...
10 ZLATNIH PRAVILA kvalitetnog odnosa sa klijentima Ukoliko radite sa ljudima, pažljivo pročitajte ova pravila... NAUČITE DA SLUŠATE Ključna...
U jednoj od naših prethodnih mini-lekcija postavili smo sebi pitanje kako naša komunikacija deluje na druge. Svima nam se ponekad...
Ima ljudi koji kao da uživaju u okrivljivanju drugih. A nekada smo i sami takvi. Mnogo je razloga zašto okrivljujemo...
Preljuba - teška reč koja za sobom vuče i stanja kao što su: bes, panika, izdaja, praznina, gubitak, sumnja, tuga,...
Koliko puta vam se desilo da se posle komunikacije sa nekim ljudima osetite iscrpljeno, besno, povređeno, uznemireno, budete ispunjeni bezrazložnom...
Sigurno ste se nekad pitali kako komunicira moćna osoba ili kako bi bilo da možete da ostavite dobar utisak na...
Možda se pitate što je to u komunikaciji što je čini vrednom ovako visoke titule. Hajde da saznamo! KOMUNIKACIJA =...
Šta god da pričamo, bilo o pojavama ili drugim ljudima, najviše govorimo o sebi, jer naša komunikacija uvek predstavlja izlivanje...
Naučite kako da pričate sa ljudima – 4 koraka do istinskog dijaloga Pristojnost iznad svega! Reč „dijalog“ nas obično asocira...
ZAŠTO JE DOBRO ČINITI DOBRO U ljudskoj prirodi je potreba da činimo dobra dela. Neko učestvuje u radu humanitarne organizacije,...